piątek, 22 czerwca 2018

Berlin Zachodni cz. 2

           Berlin Zachodni - znaczki z herbami
                                                        Numeracja  -katalog Michel

                                                                     *************
                                                           1954 Mi 115

                                                             W górnym rogu herb Berlina

                                                                   ****************

                                           1955 Mi 126,127


W górnych  rogach herb Berlina

                                                                     Mi 129,130


***********

                                            1956 Mi 136,137


                                            1957 Mi 174,175



                                                           ******************
                                            1958 Mi 181

                                              1960 Mi 192

                                               1961 Mi 198

                                                                            ********
                                               1971 Mi 385

Herb Cesarstwa Niemieckiego

*************

                                              1976 Mi 523


**********

                                1982 Mi 659 - 750 lecie Spandau


                                                                      Herb   od 1957 r

                                                                          **********
                                                                1197  - gród Spandow
                                                                 1232 - prawa miejskie
                                                        Od 1878 - obecna nazwa Spandau
                                                          1920 -włączenie do Wlk. Berlina
                                                  1945-1990 w Berlinie Zach. ( sektor brytyjski)

                                                                    ***************
                                                1985 Mi 743
                                                         300 -lecie edyktu poczdamskiego
     



Na pieczęci orzeł brandenburski

                                                                           ********
                                             1987 Mi 776

                                                                          ***********

                                                1988 Mi 800
     

                                                                                *******
                                                                   1989 Mi 856

Na pieczęci orzeł pruski


                                                             
                                                                    **************

                                                                     1990 Mi 867

            

        *********
                                                                     
                                                                 
                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz