sobota, 16 czerwca 2018

NRD znaczki pocztowe 2

               Znaczki pocztowe NRD z motywem herb i godło
                                                     1970-1980
                                                 Numeracja według katalogu Michel

                                                                           ********
                                                               1970 Mi  1570

                                                                         Mi 1591
                                                                         **********
                                                                   1971 Mi 1652


                                                                    ************

                                                                          Mi 1688

                                                                            *******
                                                   1972 Mi 1759,1760


                                                                           ********
                                                                          Mi 1813

                                                                        **********
                                                                   1973 Mi  1900


                                                                              *********

                                                                1974 Mi 1949-1952

                         


                                                                         **********

                                      Mi  1967

                                                                         ***********
                                           1975 Mi 2038-2041

   
                                                                            *********
                                                              1976 Mi 2116,2117,

                                                   


*************
                                                                        Mi 2153-54

                                                                        Herb miasta Gera

                                                                       **************
                                                                    1978 Mi 2343-44
                                                                     Herb miasta Cottbus

                                                                       **********

2355

2361



                                                                   *************

                                                           1979
                                                          Mi 2458-2461, bl 56







                                                                          *********

                                                                 1980  bl 58,


                                                                      **************
                                                                           Mi 2507
                                                                        **********
                                                                     Mi 2532-2533,

                                                                   Herb miasta Suhl

                                                                           Mi 2550


                                                                            *******
                                                                                 Cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz