czwartek, 30 marca 2023

Stalin na znaczkach (Bułgaria)

                                Bułgarską Republikę Ludową proklamowano 15.IX.1946 .

                              

                                                                     1948 Mi 659

                                                                         *******

                                                                  1949 Mi 716,717

                                                                            *****

                                                                     1950 Mi 754 ,

                                                                             ****

                                                                            Mi 755                                 

                                                                          ******                                                            

                                                                 1952 Mi 833,834

                                                                           ********

                                                                     1953 Mi 856,857

                                                                             ****


                                                                       1954 Mi 900

                                                                           *******

                                                                       1954. Mi 904 

                                                                Plaża w Stalin (Warna)

                                                                               *****

                                     Warna od 20.XII.1949–  20.X.1956  nosiło nazwę Stalin

                                                                             ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz